Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Słupca

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych rejestr i spis wyborców

1)   Administratorem danych osobowych jest Gmina Słupca reprezentowana przez Wójta.  
Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urząd Gminy Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca, tel. 63 274-36-76, e-mail: sekretariat@gmina.slupca.pl, www.bip.gminaslupca.pl
2)  W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, można się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób: poczta elektroniczna iod@gminaslupca.pl; nr telefonu 697-028-583, 63 274-36-76; lub pisemnie na adres naszej siedziby.
3)  Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia rejestru wyborców poprzez: wpisanie do rejestru wyborców, skreślenie z rejestru wyborców, ujęcia w spisie wyborców, dopisania do spisu wyborców, skreślenia ze spisu wyborców, uzyskania zaświadczenia o prawie do głosowania, rozpatrzenia reklamacji w sprawie nieprawidłowości w rejestrze wyborców oraz w spisie wyborców, wniesienia wniosku o dopisanie do spisu wyborców. Podstawa prawna: ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy oraz art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
4)  Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator danych zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi, tj. m.in. ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6)  Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych osobowych i uzyskania kopii,  sprostowania swoich danych, usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, przenoszenia danych,  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z wymienionych uprawnień
7) Podanie danych  osobowych  jest  obowiązkowe,  gdyż  przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa - konsekwencją  niepodania  danych  osobowych  będzie niezałatwienie sprawy.
8) Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
9)  Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.
10) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Tel: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Klauzula informacyjna - Rejestr wyborców.pdf (PDF, 109.03Kb) 2020-01-30 13:39:51 119
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Tomasz Gniewkowski

Data wytworzenia:
30 sty 2020

Osoba dodająca informacje

Tomasz Gniewkowski

Data publikacji:
30 sty 2020, godz. 13:39

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Gniewkowski

Data aktualizacji:
30 sty 2020, godz. 13:40