Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Słupca

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług audytu wewnętrznego

Nr sprawy: ZC.271.32.2019

Zamawiający:
Gmina Słupca
ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca
tel./fax (63) 2743676
e-mail: skarbnik@gmina.slupca.pl


Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wskazanej ustawy.

1.    Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług audytu wewnętrznego w okresie od 01.01.2019 r do 31.12.2020 r.

Audyt wewnętrzny, jako działalność niezależna i obiektywna, której celem jest wspieranie Wójta Gminy Słupca w realizacji celów i zadań gminy przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze, powinien być prowadzony przez usługodawcę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2077 z późn.zm.) oraz przepisami wydanymi na jej podstawie.

Usługa swoim zakresem obejmuje:

1. Przeprowadzenie audytu wewnętrznego w następujących jednostkach:
a. Urząd Gminy,
b. Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Cienin Zaborny-Parcele,
c. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
d. Centrum Usług Wspólnych Wierzbocice,
e. Szkoła Podstawowa im. Józefa Janika w Koszutach,
f. Szkoła Podstawowa w Kowalewie Opactwie,
g. Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Drążnej,
h. Szkoła Podstawowa im. Ireny Kosmowskiej w Kotuni, Zespół Szkolno – Przedszkolny w Kotuni,
i. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Młodojewie, Zespół Szkolno – Przedszkolny w Młodojewie,
j. Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Września 1939r. w Cieninie Kościelnym, Zespół Szkolno – Przedszkolny w Cieninie Kościelnym,
k. Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Janickiego w Cieninie Zabornym, Zespół Szkolno – Przedszkolny w Cieninie Zabornym.
2. Identyfikację obszarów potencjalnego ryzyka i dokonanie ich analizy,
3. Opracowanie planu audytu wewnętrznego na okres zawarcia umowy, o którym mowa w art. 283 Ustawy o finansach publicznych, w oparciu o analizę ryzyka,
4. Przeprowadzenie co najmniej dwóch zadań audytowych zgodnie z planem audytu,
5. Podejmowanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania obszarów podlegających audytowi,
6. Terminowe sporządzenie rzetelnej dokumentacji z prowadzonych audytów
7. Przygotowanie sprawozdania z wykonania audytu za 2020 r. w terminie do 31 stycznia 2021 r.
8. Prowadzenie akt stałych i bieżących audytu.

2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
1) posiadający uprawnienia audytora wewnętrznego, o których mowa w art. 286 ustawy o finansach publicznych (w przypadku osób fizycznych lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą) lub zatrudniające do przeprowadzenia audytu wewnętrznego w jednostce osoby spełniające warunki określone w art. 286 ustawy o finansach publicznych (dotyczy innych podmiotów)
2) posiadający doświadczenie w realizacji usługi audytowej Zamawiający uzna za spełniony warunek doświadczenia, jeżeli Wykonawca usługi wskaże, że w ciągu ostatnich dwóch latach poprzedzających datę złożenia oferty wykonał co najmniej cztery zadania audytowe w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzenia audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych (kserokopie umów, referencje, rekomendacje).

3. DOŚWIADCZENIA I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCY:
1) Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania
2) Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 286 ust. 1 pkt 1–3 ustawy o finansach publicznych
3) Kopie poświadczone za zgodność z oryginałem potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje do przeprowadzenia audytu wewnętrznego
4) Informacje o wykonanych audytach wewnętrznych w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzenia audytu wewnętrznego w ciągu dwóch lat poprzedzających datę złożenia oferty.
5) Zgodę osób fizycznych na przetwarzanie danych osobowych.

4. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r.

5. KRYTERIUM WYBORU OFERTY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO:

Cena: waga kryterium 100%.

6. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY W SKŁADANEJ OFERCIE CENOWEJ:
1) Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, w wysokości brutto (z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje)
2) Podana cena będzie ceną ryczałtową
3) Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen).
4) Cena za wykonanie usługi obejmować będzie wszystkie koszty związane z jej realizacją,  w szczególności należność za usługę łącznie z kosztami dojazdów, delegacji, kosztów ubezpieczenia, itp.

7. SPOSÓB I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Urzędu Gminy, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca, w terminie do 01.10.2019 r. do godz. 12:00
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy, bez otwierania.
Wymaga się, aby oferta umieszczona była w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być opatrzone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według poniższego wzoru:

OFERTA
„Audyt wewnętrzny”
NIE OTWIERAĆ PRZED 01.10.2019 r. GODZ 12:00

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Oferta.pdf (PDF, 135.86Kb) 2019-09-25 09:00:48 405
Umowa zlecenie.pdf (PDF, 120.40Kb) 2019-09-25 09:00:48 388
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Cezary Fajkowski

Data wytworzenia:
25 wrz 2019

Osoba dodająca informacje

Adam Wawrzyniak

Data publikacji:
25 wrz 2019, godz. 09:00

Osoba aktualizująca informacje

Adam Wawrzyniak

Data aktualizacji:
25 wrz 2019, godz. 09:02