Zapytanie ofertowe dotyczące remontu dróg gminnych
Słupca, dn. 15.03.2018 r
.
Nr sprawy: IP.271.3.3.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Słupca
ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca
tel./fax (63) 2743676
Do: wg rozdzielnika
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wskazanej ustawy.
1. Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn.
Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Słupca w 2018 roku.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Słupca polegające na:
a) utrwaleniu uszkodzonej nawierzchni emulsją z grysem 8 dm3/m2 frakcji 5-8 w maksymalnej ilości 3 000 m2,
b) remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową AC 11 S 50/70 gr. 3-5 cm „na gorąco”, poprzez wbudowanie maksymalnie 120 Mg masy.
2) Zakres robót obejmuje:
- nacięcie uszkodzonych miejsc piłą mechaniczną wokół ubytku z nadaniem regularnych kształtów,
- odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia,
- wybranie gruzu i oczyszczenie uszkodzonego miejsca,
- posmarowanie krawędzi oraz skropienie remontowanego miejsca emulsją z grysem 8 dm3/m2 frakcji 5-8,
- w miejscach, gdzie grubość ubytku w nawierzchni jest większa niż 5 cm wbudować rozkruszoną mieszankę bitumiczną,
- rozścielenie mieszanki mineralno- asfaltowej na gr. 3-5 cm,
- mechaniczne zagęszczenie mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej,
- posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem,
- uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy.
3) Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4) Ilość robót objętych niniejszym przetargiem jest orientacyjna (przewidywana). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania robót w mniejszym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Remonty odbywać się będą sukcesywnie w ilościach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy zlecenie zakresu rzeczowego w ilości min. 70% przewidywanej, maksymalnej ilości. Remonty będą odbywać się sukcesywnie w ilościach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
6) Okres gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 12 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru. Zasady gwarancji zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Wymaga się, aby wykonawca wykazał, że posiada stosowne doświadczenie w realizacji podobnego zakresu do przedmiotu zamówienia. W tym celu należy załączyć do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z referencjami. Szczegółowe wymagania:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Przez jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki:
- wartość jednej roboty co najmniej 110 000 PLN brutto,
- wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie lub naprawie/remoncie dróg o nawierzchni gruntowej/tłuczniowej.
4. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za całość zamówienia.
5. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2018 r.
6. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawarta stosowna umowa.
7. Do kontaktów z wykonawcami upoważnieni są w sprawach formalnych Tomasz Gniewkowski tel. (63) 274-36-76 wew. 47, w sprawach merytorycznych Ryszard Kubicki, tel. (63) 274-36-76 wew. 33, e-mail: drogi@gmina.slupca.pl
8. Oferty należy składać w terminie do 22.03.2018 r. godz. 21.03.2018 r., godz. 9:00 w następującej formie tradycyjnej (papierowej). Wymaga się, by oferta umieszczona była w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według poniższego wzoru:
OFERTA
ZAPYTANIE OFERTOWE NR IP.271.3.3.2018 PN:
„Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Słupca w 2018 roku”
NIE OTWIERAĆ PRZED 21.03.2018 r. godz. 9:15
9. Jawne otwarcie ofert odbędzie się w Sali posiedzeń Urzędu Gminy Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca w dniu 21.03.2018 r., o godz., 9:15.
10. Do formularza ofertowego należy załączyć kosztorys sporządzony według przedmiaru robót.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty/wykluczenia wykonawcy w przypadku nie spełnienia warunków określonych w zapytaniu ofertowym lub nieprawidłowego złożenia oferty oraz do unieważnienia postępowania.
12. Lista załączników:
1) Wzór umowy
2) Karta gwarancyjna
3) Przedmiar robót
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
5) Formularz ofertowy
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
IP271332018.zip (ZIP, 961.88Kb) | 2018-03-15 15:17:38 | 353 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Tomasz Gniewkowski Data wytworzenia:
15 mar 2018
Osoba dodająca informacje
Adam Wawrzyniak Data publikacji:
15 mar 2018, godz. 15:17
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Gniewkowski Data aktualizacji:
21 mar 2018, godz. 11:06