Wydawanie zaświadczeń o wysokości ujawnionych zaległości podatkowych
FK.11. Wydawanie zaświadczeń o wysokości ujawnionych zaległości podatkowych
WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek, wraz z uzasadnieniem, o wydanie zaświadczenia o wysokości zobowiązań podatkowych (wniosek powinien zawierać m. in.: dane składającego wniosek, adres, nr NIP lub PESEL, położenie nieruchomości, określenie okresu, jaki ma być ujęty w zaświadczeniu).
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca
Pokój nr 10 (Referat Finansowo-Księgowy)
e-mail: podatki@gmina.slupca.pl
tel. 63 274-36-76 wew: 27
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Niezwłocznie - nie później niż 7 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Organ rozpatruje złożony wniosek wraz z dokumentami, i wydaje zaświadczenie, które wraz z uzasadnieniem doręcza wnioskodawcy na piśmie.
OPŁATY
Kwota 21 zł.
Konto: Bank Spółdzielczy Słupca nr konta: 34 8542 0001 0039 2271 2000 0020
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Wójta Gminy Słupca
PODSTAWA PRAWNA
- Art. 306e, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 613 z późn. zm.)
DODATKOWE INFORMACJE
Brak
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2016-06-22
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Karolina Walczak Data wytworzenia:
15 sty 2018
Osoba dodająca informacje
Tomasz Gniewkowski Data publikacji:
15 sty 2018, godz. 10:45
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Gniewkowski Data aktualizacji:
15 sty 2018, godz. 10:45