Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Słupca

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wydawanie zaświadczeń o figurowaniu /nie figurowaniu w ewidencji podatników podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w celu ustalenia dochodu gospodarstwa rolnego

FK.10. Wydawanie zaświadczeń o figurowaniu /nie figurowaniu  w ewidencji podatników podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w celu ustalenia dochodu gospodarstwa rolnego

 

WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek, wraz z uzasadnieniem, o wydanie zaświadczenia (wniosek powinien zawierać m. in.: dane składającego wniosek, adres, nr NIP lub PESEL, w jakim celu ma być wydane zaświadczenie).

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca
Pokój nr 10 (Referat organizacyjny i spraw społecznych), e-mail: podatki@gmina.slupca.pl
Tel. 63 274-36-76 wew: 27

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
7 dni

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Organ ewidencyjny rozpatruje złożony wniosek wraz z uzasadnieniem, i wydaje zaświadczenie.

OPŁATY
Kwota 17 zł.
Konto: Bank Spółdzielczy Słupca nr konta: 34 8542 0001 0039 2271 2000 0020

TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Urzędu Gminy Słupca

PODSTAWA PRAWNA
- Art. 217, § 1-3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016,  poz. 23 z późniejszymi zmianami).

DODATKOWE INFORMACJE

Brak

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2016-12-14


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Karolina Walczak

Data wytworzenia:
15 sty 2018

Osoba dodająca informacje

Tomasz Gniewkowski

Data publikacji:
15 sty 2018, godz. 10:48

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Gniewkowski

Data aktualizacji:
15 sty 2018, godz. 10:48