WÓJT GMINY SŁUPCA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENTA DS. KANCELARYJNYCH I OBSŁUGI KLIENTA
WÓJT GMINY SŁUPCA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENTA DS. KANCELARYJNYCH I OBSŁUGI KLIENTA
W URZĘDZIE GMINY W SŁUPCY
UL. SIENKIEWICZA 16, 62 – 400 SŁUPCA
I . Określenie stanowiska:
Stanowisko: Referent ds. kancelaryjnych i obsługi klienta
Podległość służbowa: Wójt gminy Słupca
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony (6 miesięcy) z możliwością przedłużenia
Przewidywany termin zatrudnienia: listopad 2023r.
II. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie średnie lub wyższe o odpowiedniej specjalności, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
- staż pracy: minimum 1 rok (wykształcenie średnie),
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
III. Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie z zakresu administracji,
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z realizacją zadań o podobnym charakterze jak wskazano w ogłoszeniu,
- znajomość ustaw, w szczególności: o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office, poczty elektronicznej, internetu) i urządzeń biurowych (drukarka, skaner, fax),
- umiejętność redagowania pism w sprawach z zakresu stanowiska,
- odpowiedzialność, obowiązkowość, systematyczność, terminowość, odporność na stres, samodzielność, dyspozycyjność,
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz skutecznej komunikacji.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
- udzielanie informacji o funkcjonowaniu urzędu, w tym o zadaniach poszczególnych komórek urzędu,
- informowanie klientów o zasadach przyjmowania interesantów przez Wójta lub jego zastępcę,
- udzielanie informacji na temat stosowanych procedur w urzędzie,
- udzielanie informacji na temat stanu załatwianych spraw itp. na pytania interesantów po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem merytorycznym,
- wydawanie wszelkich niezbędnych druków, wniosków oraz opisów stosowanych procedur w urzędzie oraz zaświadczeń na wniosek interesantów,
- wydawania kart opisów usług świadczonych przez Urząd,
- zbieranie przeprowadzanych przez urząd anonimowych ankiet dotyczących funkcjonowania urzędu (w przypadku badań ankietowych prowadzonych w formie papierowej),
- prowadzenie czynności związanych z wywieszaniem obwieszczeń, ogłoszeń
(w szczególności z zakresu ochrony środowiska, sprzedaży nieruchomości itp.) celem podania do publicznej widomości oraz odsyłania ich do adresata z adnotacją o terminie i sposobie podania do publicznej wiadomości, - gospodarka ogłoszeniami, obwieszczeniami na tablicach w budynku i na zewnątrz budynku urzędu,
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej urzędu w tym przyjmowanie korespondencji, skanowanie i rejestrowanie w systemie EZD i rozdzielanie korespondencji przychodzącej oraz przesyłek zgodnie z dekretacją (w razie potrzeby dekretacja w systemie EZD),
- przygotowanie korespondencji do wysyłki – w tym naklejanie etykiet i wprowadzanie przesyłek w system eNadawca i nadawanie poprzez przedstawiciela operatora na miejscu lub/i zapewnienie dostarczenia korespondencji na pocztę (wysyłanie korespondencji),
- obsługa urządzeń biurowych (w tym centrali telefonicznej, faksu i kserokopiarki),
- bieżące sprawdzanie poczty elektronicznej kierowanej na oficjalną skrzynkę internetową urzędu oraz przekazywanie wiadomości do właściwych adresatów,
- weryfikacja podpisu elektronicznego w korespondencji przychodzącej za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP,
- wysyłka korespondencji za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej zgodnie z zapotrzebowaniem pracowników merytorycznych,
- przesyłanie mylnie skierowanej korespondencji do Urzędu Gminy/ Wójta Gminy do właściwych miejscowo organów,
- prowadzenie rejestru delegacji pracowniczych,
- dbałość o przestrzeganie wpisów w ewidencję wyjść służbowych i prywatnych pracowników urzędu,
- nadzór nad pieczątkami znajdującymi się w Biurze Obsługi Klienta i na stanowisku pracy,
- prowadzenie wszelkich spraw związanych z obsługą Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej podczas nieobecności inspektora ds. działalności gospodarczej i rolnictwa,
- dokonywanie sprawdzenia wpływających do urzędu gminy faktur VAT na tzw. Białej Liście Podatników VAT tj:
- sprawdzenia czy kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT,
- potwierdzenie numeru rachunku bankowego, przypisanego do kontrahenta na Białej Liście Podatników VAT z numerem rachunku, widniejącym na fakturze,
- potwierdzenie pozyskanych danych poprzez umiejscowienie pieczęci z odpowiednią adnotacją na fakturze VAT (zgodnie z wzorem na pieczątce)
- rejestrowanie faktur VAT i rachunków i przypisywanie ich do rejestru faktur przychodzących w programie EZD,
- prowadzenie harmonogramu rezerwacji sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Słupcy,
- organizacja wizyt klientów u wójta i jego zastępcy,
- odbieranie przesyłek kurierskich,
- monitorowanie stanu zaopatrzenia sekretariatu i zapewnienie uzupełnienia.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa w Urzędzie Gminy w Słupcy,
- przeciętna tygodniowa norma czasu pracy w 5 – dniowym tygodniu pracy wynosi 40 godzin,
- dobowy wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym,
- praca w siedzibie urzędu,
- miejsce pracy w budynku bez windy, stanowisko pracy na parterze w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich,
- praca biurowa z monitorem ekranowym.
VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (wg załączonego wzoru),
- oświadczenie: o obywatelstwie polskim, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg załączonego wzoru),
3) dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej),
- świadectwa pracy lub inne dokumenty, potwierdzające doświadczenie zawodowe (do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej),
- inne dokumenty potwierdzające zadeklarowane uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności (do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej),
- kandydat, która zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 530) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów osobiście w Urzędzie Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. kancelaryjnych i obsługi klienta w Urzędzie Gminy w Słupcy” w terminie do dnia 20 października 2023r. do godz. 15.30.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
IX. Dodatkowe informacje
- Osoby, które spełnią niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną listownie poinformowane o dalszym postępowaniu procedury naboru.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Słupca (www.bip.gminaslupca.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury naboru.
- Wójt gminy Słupca zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Wójt Gminy Słupca
/-/ Grażyna Kazuś
Słupca, dnia 06.10.2023r.
KM/WK
KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych jest Gmina Słupca reprezentowana przez Wójta. Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urząd Gminy Słupca,
ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca, tel. 63 274-36-76, NIP 6671267466, REGON 000538633, e – mail: sekretariat@gminaslupca.pl, www.bip.gminaslupca.pl - W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, można się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób: poczta elektroniczna iod@gminaslupca.pl; nr telefonu 697-028-583, 63 274-36-76; lub pisemnie na adres naszej siedziby.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawa prawna: Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit b) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator danych zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi tj m.in. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do ich sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych; przenoszenia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z wymienionych uprawnień.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Nie podanie wymaganych danych może w konsekwencji doprowadzić do nie zawarcia lub nie realizowania umowy.
- Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
- Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Tel: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie (PDF, 181.83Kb) | 2023-10-06 15:20:37 | 12 | |
ogłoszenie sekretariat (DOC, 76.50Kb) | 2023-10-06 15:20:37 | 14 | |
oświadczenie nabór (DOCX, 14.15Kb) | 2023-10-06 15:20:37 | 14 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Grażyna Kazuś Data wytworzenia:
06 paź 2023
Osoba dodająca informacje
Joanna Madaj Data publikacji:
06 paź 2023, godz. 15:20
Osoba aktualizująca informacje
Joanna Madaj Data aktualizacji:
06 paź 2023, godz. 15:20