Uzupełnienie decyzji organu podatkowego
FK.07. Uzupełnienie decyzji organu podatkowego
WYMAGANE DOKUMENTY
- wniosek, wraz z uzasadnieniem, o sprostowanie / uzupełnienie decyzji.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca
Pokój nr 10 (Referat Finansowo-Księgowy) e-mail: podatki@gmina.slupca.pl
tel. 63 274-36-76 wew: 27
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
30 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Organ ewidencyjny rozpatruje złożony wniosek wraz z uzasadnieniem i wydaje decyzję, którą doręcza się wnioskodawcy na piśmie.
OPŁATY
Brak opłat.
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Koninie za pośrednictwem Wójta Gminy Słupca.
PODSTAWA PRAWNA
- Art. 213, § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. Nr 8, poz. 613 z 2015r. z późn. zm.).
DODATKOWE INFORMACJE
Strona może w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji żądać jej uzupełnienia co do rozstrzygnięcia lub co do prawa odwołania.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2016-06-22
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Karolina Walczak Data wytworzenia:
15 sty 2018
Osoba dodająca informacje
Tomasz Gniewkowski Data publikacji:
15 sty 2018, godz. 10:41
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Gniewkowski Data aktualizacji:
15 sty 2018, godz. 10:42