Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Słupca

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Uzupełnienie decyzji organu podatkowego

FK.07. Uzupełnienie decyzji organu podatkowego

 

WYMAGANE DOKUMENTY

- wniosek, wraz z uzasadnieniem, o sprostowanie / uzupełnienie decyzji.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca
Pokój nr 10 (Referat Finansowo-Księgowy) e-mail: podatki@gmina.slupca.pl
tel. 63 274-36-76 wew: 27

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
30 dni

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Organ ewidencyjny rozpatruje złożony wniosek wraz z uzasadnieniem i wydaje decyzję, którą doręcza się wnioskodawcy na piśmie.

OPŁATY
Brak opłat.

TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego 
w Koninie za pośrednictwem Wójta Gminy Słupca.

PODSTAWA PRAWNA
- Art. 213, § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. Nr 8, poz. 613 z 2015r. z późn. zm.).

DODATKOWE INFORMACJE
Strona może w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji żądać jej uzupełnienia co do rozstrzygnięcia lub co do prawa odwołania.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2016-06-22


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Karolina Walczak

Data wytworzenia:
15 sty 2018

Osoba dodająca informacje

Tomasz Gniewkowski

Data publikacji:
15 sty 2018, godz. 10:41

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Gniewkowski

Data aktualizacji:
15 sty 2018, godz. 10:42