Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Słupca

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI

WÓJT  GMINY  SŁUPCA

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE

ODPADAMI KOMUNALNYMI

W  URZĘDZIE  GMINY  W  SŁUPCY

UL. SIENKIEWICZA  16, 62 – 400 SŁUPCA

 

 

 I . Określenie stanowiska:

Stanowisko: Referent ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Podległość służbowa: Wójt gminy Słupca

Wymiar czasu pracy:  pełny etat

Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony (6 miesięcy) z możliwością przedłużenia

Przewidywany termin zatrudnienia: październik 2023 r.

 II. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie średnie lub wyższe o odpowiedniej specjalności, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
  3. staż pracy: minimum 1 rok (wykształcenie średnie),
  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

III. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy na stanowisku z realizacją zadań o podobnym charakterze jak wskazano w ogłoszeniu,
  2. znajomość ustaw, w szczególności: o samorządzie gminnym, o rachunkowości,  
    o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, ordynacja podatkowa,
  3. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office, poczty elektronicznej, internetu) i urządzeń biurowych (drukarka, skaner, fax),
  4. umiejętność redagowania pism w sprawach z zakresu stanowiska,
  5. odpowiedzialność, obowiązkowość, systematyczność, terminowość, odporność na stres, samodzielność, dyspozycyjność,
  6. umiejętność rozwiązywania problemów oraz skutecznej komunikacji.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. prowadzenie ewidencji księgowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi systemie WIP + w zakresie: 
  2.  ewidencja dochodów: przypisy, odpisy, wpłaty, zwroty dotyczące opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  3. comiesięczne uzgadnianie dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  4. przygotowywanie informacji do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi w tym: przygotowywanie informacji o udzielonych ulgach uznaniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami do sprawozdań Rb-27S;
  5. monitorowanie terminu płatności należnych opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  6. prowadzenie analitycznej ewidencji dochodów opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie WIP+: 
  7.  księgowa ewidencja wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przypisy, odpisy, wpłaty, zwroty;
  8. comiesięczne uzgadnianie kont ewidencyjnych podatników opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  9. prowadzenie postępowań i wystawianie decyzji dot. umorzeń, odroczeń, rozłożeń na  raty;
  10. windykacja dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
  11. wzywanie zalegających do zapłaty zaległości poprzez systematyczne wysyłanie upomnień;
  12.  wszczynanie i prowadzenie wobec zalegających administracyjnego postępowania egzekucyjnego;
  13. współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie prowadzonej egzekucji   administracyjnej;
  14. przygotowywanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi;
  15. realizacja innych zadań dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby;
  16. współpraca z właściwymi rzeczowo wydziałami Urzędu w zakresie realizowanych zadań.

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. praca jednozmianowa w Urzędzie Gminy w Słupcy,
  2. przeciętna tygodniowa norma czasu pracy w 5 – dniowym tygodniu pracy wynosi  40  godzin,
  3. dobowy wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin w czteromiesięcznym okresie  rozliczeniowym,
  4. praca w siedzibie urzędu,
  5. miejsce pracy w budynku bez windy, stanowisko pracy na parterze w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich,
  6. praca biurowa z monitorem ekranowym.

VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

VII.  Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (wg załączonego wzoru),
  2. oświadczenie: o obywatelstwie polskim, pełnej zdolności do czynności prawnych  i korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg załączonego wzoru),
  3.  dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej),
  4. świadectwa pracy lub inne dokumenty, potwierdzające doświadczenie zawodowe (do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej),
  5. inne dokumenty potwierdzające zadeklarowane uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności (do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej),
  6. kandydat, która zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.z 2022r. poz. 530) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów osobiście w Urzędzie Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi  w Urzędzie Gminy w Słupcy” w terminie do dnia 6 października 2023 r. do godz. 15.30
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

IX. Dodatkowe informacje

  1. Osoby, które spełnią niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną telefonicznie poinformowane o dalszym postępowaniu procedury naboru.
  2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Słupca www.bip.gminaslupca.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury naboru.
  4. Wójt Gminy Słupca zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.

 


            

                                                                                  

                                                                                                                                            

Wójt Gminy Słupca

                                                                                                                      /-/

                                                                                                            Grażyna Kazuś

                                                                                                                                                                                                                          

 

       Słupca, dnia 19 września 2023r.

 

 

KM/WK


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU (PDF, 100.54Kb) 2023-10-31 09:54:13 10
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie (PDF, 181.83Kb) 2023-09-19 15:22:50 25
ogłoszenie GOK (PDF, 147.03Kb) 2023-09-19 15:22:50 20
oświadczenie nabór (DOCX, 14.15Kb) 2023-09-19 15:22:50 27
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Grażyna Kazuś

Data wytworzenia:
19 wrz 2023

Osoba dodająca informacje

Joanna Madaj

Data publikacji:
19 wrz 2023, godz. 15:22

Osoba aktualizująca informacje

Joanna Madaj

Data aktualizacji:
31 paź 2023, godz. 09:54