Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Słupca

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Stanowisko urzędnicze ds. płac i ubezpieczeń społecznych - wyniki naboru

Informacja o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze ds. płac i ubezpieczeń społecznych

w Urzędzie Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca

W wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana:
Pani Agnieszka Kanafa  zamieszkała  Słupca

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

                  Na stanowisko urzędnicze ds. płac i ubezpieczeń społecznych została wybrana Pani Agnieszka Kanafa, która spełnia wszystkie wymagania niezbędne oraz dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Posiada wykształcenie wyższe
i zna specyfikę pracy na stanowisku zbliżonym do ogłoszonego w naborze, wykazała się również znajomością najistotniejszych ustaw. Komisja rekrutacyjna pozytywnie oceniła umiejętności, kwalifikacje i cechy osobowości oraz sposób myślenia kandydata. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie wykazała się dobrym przygotowaniem merytorycznym, co rokuje prawidłowe wykonywanie obowiązków na przedmiotowym stanowisku. 

Wójt Gminy Słupca
/-/ Grażyna Kazuś

 

Słupca, dnia 22.06.2022r.

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach naboru.pdf (PDF, 98.54Kb) 2022-06-22 09:25:55 43
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Grażyna Kazuś

Data wytworzenia:
22 cze 2022

Osoba dodająca informacje

Tomasz Gniewkowski

Data publikacji:
22 cze 2022, godz. 09:25

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Gniewkowski

Data aktualizacji:
22 cze 2022, godz. 09:25