Stanowisko urzędnicze ds. płac i ubezpieczeń społecznych - wyniki naboru
Informacja o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze ds. płac i ubezpieczeń społecznych
w Urzędzie Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca
W wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana:
Pani Agnieszka Kanafa zamieszkała Słupca
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Na stanowisko urzędnicze ds. płac i ubezpieczeń społecznych została wybrana Pani Agnieszka Kanafa, która spełnia wszystkie wymagania niezbędne oraz dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Posiada wykształcenie wyższe
i zna specyfikę pracy na stanowisku zbliżonym do ogłoszonego w naborze, wykazała się również znajomością najistotniejszych ustaw. Komisja rekrutacyjna pozytywnie oceniła umiejętności, kwalifikacje i cechy osobowości oraz sposób myślenia kandydata. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie wykazała się dobrym przygotowaniem merytorycznym, co rokuje prawidłowe wykonywanie obowiązków na przedmiotowym stanowisku.
Wójt Gminy Słupca
/-/ Grażyna Kazuś
Słupca, dnia 22.06.2022r.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach naboru.pdf (PDF, 98.54Kb) | 2022-06-22 09:25:55 | 43 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Grażyna Kazuś Data wytworzenia:
22 cze 2022
Osoba dodająca informacje
Tomasz Gniewkowski Data publikacji:
22 cze 2022, godz. 09:25
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Gniewkowski Data aktualizacji:
22 cze 2022, godz. 09:25