Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Słupca

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI

WÓJT  GMINY  SŁUPCA

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO  URZĘDNICZE
DS. KSIĘGOWOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE

ODPADAMI KOMUNALNYMI

W  URZĘDZIE  GMINY  W  SŁUPCY

UL. SIENKIEWICZA  16, 62 – 400 SŁUPCA

 

 I . Określenie stanowiska:

Stanowisko ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Podległość służbowa: Wójt gminy Słupca

Wymiar czasu pracy:  pełny etat

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2023 r.

 II. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie średnie lub wyższe o odpowiedniej specjalności, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
  3. staż pracy: minimum 2 lata,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

III. Wymagania dodatkowe:

  1. mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  2. znajomość ustaw, w szczególności: o samorządzie gminnym, o rachunkowości, 
    o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, ordynacja podatkowa,
  3. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office, poczty elektronicznej, internetu) i urządzeń biurowych (drukarka, skaner, fax),
  4. umiejętność redagowania pism w sprawach z zakresu stanowiska,
  5. odpowiedzialność, obowiązkowość, systematyczność, terminowość, odporność na stres, samodzielność, dyspozycyjność,
  6. umiejętność rozwiązywania problemów oraz skutecznej komunikacji.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji księgowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi systemie WIP + w zakresie:
  1.  ewidencja dochodów: przypisy, odpisy, wpłaty, zwroty dotyczące opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  2. comiesięczne uzgadnianie dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  1. Przygotowywanie informacji do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych
    w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi w tym: przygotowywanie informacji
    o udzielonych ulgach uznaniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami do sprawozdań Rb-27S.
  2. Monitorowanie terminu płatności należnych opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  3. Prowadzenie analitycznej ewidencji dochodów opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie WIP+:
  1.  księgowa ewidencja wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:przypisy, odpisy, wpłaty, zwroty;
  2. comiesięczne uzgadnianie kont ewidencyjnych podatników opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  3. prowadzenie postępowań i wystawianie decyzji dot. umorzeń, odroczeń, rozłożeń na raty.
  4. Windykacja dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
  5. wzywanie zalegających do zapłaty zaległości poprzez systematyczne wysyłanie upomnień;
  6.  wszczynanie i prowadzenie wobec zalegających administracyjnego postępowania egzekucyjnego;
  7. współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie prowadzonej egzekucji  administracyjnej.
  8. Przygotowywanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi.
  9. Realizacja innych zadań dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby.
  10. Współpraca z właściwymi rzeczowo wydziałami Urzędu w zakresie realizowanych zadań.

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. praca jednozmianowa w Urzędzie Gminy w Słupcy,
  2. przeciętna tygodniowa norma czasu pracy w 5 – dniowym tygodniu pracy wynosi  40 godzin,
  3. dobowy wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin w miesięcznym okresie rozliczeniowym
  4. praca w siedzibie urzędu,
  5. miejsce pracy w budynku bez windy, stanowisko pracy na parterze w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich,
  6. praca biurowa z monitorem ekranowym.

VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

VII.  Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny i życiorys (CV),
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (wg załączonego wzoru),
  3. oświadczenie: o obywatelstwie polskim, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg załączonego wzoru),

3) dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej),

  1. świadectwa pracy lub inne dokumenty, potwierdzające doświadczenie zawodowe (do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej),
  2. inne dokumenty potwierdzające zadeklarowane uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności (do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej),
  3. kandydat, która zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 530) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

 

VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:

 

  1. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów osobiście w Urzędzie Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi  w Urzędzie Gminy w Słupcy” w terminie do dnia 14 kwietnia 2023 r. do godz. 15.30
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

IX. Dodatkowe informacje

  1. Osoby, które spełnią niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną telefonicznie poinformowane o dalszym postępowaniu procedury naboru.
  2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Słupca (www.ug.slupca.samorzady.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury naboru.
  4. Wójt gminy Słupca zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny

          

                                                                                                Wójt gminy Słupca

                                                                                                /-/ Grażyna Kazuś

                                                                                                       

       Słupca, dnia 29 marca 2023r.

 

 

KM/WK

 

 

 

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

  1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Słupca reprezentowana przez Wójta.  Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urząd Gminy Słupca,
    ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca, tel. 63 274-36-76, NIP 6671267466, REGON 000538633, e – mail: sekretariat@gminaslupca.pl, www.bip.gminaslupca.pl
  2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, można się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób: poczta elektroniczna iod@gminaslupca.pl; nr telefonu 697-028-583, 63 274-36-76; lub pisemnie na adres naszej siedziby.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawa prawna: Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit b) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  4. Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom,
    z którymi administrator danych zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi tj m.in. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do ich sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych; przenoszenia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z wymienionych uprawnień.
  7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Nie podanie wymaganych danych może w konsekwencji doprowadzić do nie zawarcia lub nie realizowania umowy.
  8. Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
  9. Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.

Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Tel: 22 531 03 00,


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
oswiadczenie wzor nabor na wolne stanowiska urzednicze-1 (DOCX, 15.22Kb) 2023-03-29 10:54:44 33
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie (PDF, 181.83Kb) 2023-03-29 10:54:44 20
ogłoszenie GOK (PDF, 144.44Kb) 2023-03-29 10:54:44 21
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Grażyna Kazuś

Data wytworzenia:
29 mar 2023

Osoba dodająca informacje

Joanna Madaj

Data publikacji:
29 mar 2023, godz. 10:54

Osoba aktualizująca informacje

Joanna Madaj

Data aktualizacji:
29 mar 2023, godz. 11:10