STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
WÓJT GMINY SŁUPCA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. KSIĘGOWOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE
ODPADAMI KOMUNALNYMI
W URZĘDZIE GMINY W SŁUPCY
UL. SIENKIEWICZA 16, 62 – 400 SŁUPCA
I . Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Podległość służbowa: Wójt gminy Słupca
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2023 r.
II. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie średnie lub wyższe o odpowiedniej specjalności, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
- staż pracy: minimum 2 lata,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
III. Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość ustaw, w szczególności: o samorządzie gminnym, o rachunkowości,
o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, ordynacja podatkowa, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office, poczty elektronicznej, internetu) i urządzeń biurowych (drukarka, skaner, fax),
- umiejętność redagowania pism w sprawach z zakresu stanowiska,
- odpowiedzialność, obowiązkowość, systematyczność, terminowość, odporność na stres, samodzielność, dyspozycyjność,
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz skutecznej komunikacji.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji księgowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi systemie WIP + w zakresie:
- ewidencja dochodów: przypisy, odpisy, wpłaty, zwroty dotyczące opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- comiesięczne uzgadnianie dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Przygotowywanie informacji do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych
w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi w tym: przygotowywanie informacji
o udzielonych ulgach uznaniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami do sprawozdań Rb-27S. - Monitorowanie terminu płatności należnych opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Prowadzenie analitycznej ewidencji dochodów opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie WIP+:
- księgowa ewidencja wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:przypisy, odpisy, wpłaty, zwroty;
- comiesięczne uzgadnianie kont ewidencyjnych podatników opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- prowadzenie postępowań i wystawianie decyzji dot. umorzeń, odroczeń, rozłożeń na raty.
- Windykacja dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
- wzywanie zalegających do zapłaty zaległości poprzez systematyczne wysyłanie upomnień;
- wszczynanie i prowadzenie wobec zalegających administracyjnego postępowania egzekucyjnego;
- współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie prowadzonej egzekucji administracyjnej.
- Przygotowywanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi.
- Realizacja innych zadań dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby.
- Współpraca z właściwymi rzeczowo wydziałami Urzędu w zakresie realizowanych zadań.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa w Urzędzie Gminy w Słupcy,
- przeciętna tygodniowa norma czasu pracy w 5 – dniowym tygodniu pracy wynosi 40 godzin,
- dobowy wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin w miesięcznym okresie rozliczeniowym
- praca w siedzibie urzędu,
- miejsce pracy w budynku bez windy, stanowisko pracy na parterze w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich,
- praca biurowa z monitorem ekranowym.
VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny i życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (wg załączonego wzoru),
- oświadczenie: o obywatelstwie polskim, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg załączonego wzoru),
3) dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej),
- świadectwa pracy lub inne dokumenty, potwierdzające doświadczenie zawodowe (do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej),
- inne dokumenty potwierdzające zadeklarowane uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności (do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej),
- kandydat, która zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 530) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów osobiście w Urzędzie Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Urzędzie Gminy w Słupcy” w terminie do dnia 14 kwietnia 2023 r. do godz. 15.30
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
IX. Dodatkowe informacje
- Osoby, które spełnią niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną telefonicznie poinformowane o dalszym postępowaniu procedury naboru.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Słupca (www.ug.slupca.samorzady.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury naboru.
- Wójt gminy Słupca zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny
Wójt gminy Słupca
/-/ Grażyna Kazuś
Słupca, dnia 29 marca 2023r.
KM/WK
KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych jest Gmina Słupca reprezentowana przez Wójta. Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urząd Gminy Słupca,
ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca, tel. 63 274-36-76, NIP 6671267466, REGON 000538633, e – mail: sekretariat@gminaslupca.pl, www.bip.gminaslupca.pl - W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, można się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób: poczta elektroniczna iod@gminaslupca.pl; nr telefonu 697-028-583, 63 274-36-76; lub pisemnie na adres naszej siedziby.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawa prawna: Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit b) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom,
z którymi administrator danych zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych. - Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi tj m.in. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do ich sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych; przenoszenia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z wymienionych uprawnień.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Nie podanie wymaganych danych może w konsekwencji doprowadzić do nie zawarcia lub nie realizowania umowy.
- Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
- Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Tel: 22 531 03 00,
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
oswiadczenie wzor nabor na wolne stanowiska urzednicze-1 (DOCX, 15.22Kb) | 2023-03-29 10:54:44 | 33 | |
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie (PDF, 181.83Kb) | 2023-03-29 10:54:44 | 20 | |
ogłoszenie GOK (PDF, 144.44Kb) | 2023-03-29 10:54:44 | 21 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Grażyna Kazuś Data wytworzenia:
29 mar 2023
Osoba dodająca informacje
Joanna Madaj Data publikacji:
29 mar 2023, godz. 10:54
Osoba aktualizująca informacje
Joanna Madaj Data aktualizacji:
29 mar 2023, godz. 11:10