Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Słupca

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na stanowisko urzędnicze Radca Prawny

WÓJT  GMINY  SŁUPCA

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO  URZĘDNICZE

RADCA PRAWNY

W  URZĘDZIE  GMINY  W  SŁUPCY

UL. SIENKIEWICZA  16, 62 – 400 SŁUPCA

 

 

 I . Określenie stanowiska:

Stanowisko: Radca prawny

Podległość służbowa: Wójt Gminy Słupca

Wymiar czasu pracy:  pełny etat

Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony

Przewidywany termin zatrudnienia: marzec 2024r.

 II. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. wykształcenie wyższe prawnicze;
  4. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym  stanowisku;
  5. co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania zawodu radcy prawnego związanego ze świadczeniem pomocy prawnej;
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. nieposzlakowana opinia.

III. Wymagania dodatkowe:

  1. uprawnienia radcy prawnego określone w art. 23 i 24 ustawy o radcach prawnych;
  2. znajomość obowiązujących przepisów prawa, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących zasad techniki prawodawczej, kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktualnego orzecznictwa w szczególności z zakresu prawa administracyjnego, cywilnego, prawa pracy, prawa oświatowego, Karty Nauczyciela, ustawy o finansach publicznych,
    o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami oraz uregulowań dotyczących zamówień publicznych itp. oraz statutu gminy i regulaminu organizacyjnego;
  3. znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych, pełna obsługa platformy e – zamówienia;
  4. pięcioletnia praktyka w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego;
  5. umiejętność skutecznego komunikowania się;
  6. umiejętność poprawnego formułowania aktów prawnych;
  7. biegła znajomość komputera, w szczególności pakietu Office, EZD, programu Legislator;
  8. predyspozycje: samodzielność, komunikatywność, kreatywność, skrupulatność, bezstronność, kultura osobista, umiejętność zarządzania czasem pracy, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole;
  9. dyspozycyjność.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. obsługa prawna organów i pracowników Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Gminy w ramach realizowania zadań publicznych;
  2. doradztwo prawne w zakresie działalności Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Gminy w tym pełna obsługa zamówień publicznych jst i jednostek organizacyjnych;
  3. udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnej pod względem formalno – prawnym;
  4. uczestnictwo w komisjach i sesjach Rady Gminy Słupca w celu zapewnienia ich prawidłowego przebiegu pod względem prawnym;
  5. prowadzenie rejestru spraw sądowych;
  6. występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu przed sądami oraz innymi organami orzekającymi;
  7. bieżące udzielanie informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym;
  8. opracowywanie projektów aktów prawnych,
  9. opracowywanie treści umów i porozumień zawieranych przez organy gminy;
  10. informowanie o uchybieniach prawnych w działalności gminy w zakresie stosowania i przestrzegania prawa i skutkach uchybień prawnych;
  11. opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów, uchwał Rady Gminy, zarządzeń Wójta oraz innych projektów prawnych;
  12.  nadzór prawny nad udzielaniem zamówień publicznych.

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)miejsce pracy: Urząd Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, budynek piętrowy bez windy, nieprzystosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się na wózku, brak toalety dostosowanej do osób niepełnosprawnych,  budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych, szerokość drzwi wejściowych dostosowana do wjazdu wózkiem inwalidzkim;
2)rodzaj pracy: praca posiada charakter administracyjno – biurowy, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, obsługa podstawowych urządzeń biurowych, praca wymagająca przemieszczania się pomiędzy piętrami i biurami;
3)przeciętna tygodniowa norma czasu pracy w 5 – dniowym tygodniu pracy wynosi  40  godzin, dobowy wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym;
4)wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
(Dz. U. z 2021r. poz. 1960 ze zm.) oraz Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy (Zarządzenie Nr 76/2021 Wójta Gminy Słupca z dnia 13 grudnia 2021r. ze zm.).

VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

VII.  Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV i list motywacyjny;
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg załączonego wzoru);
  3. oświadczenie: o obywatelstwie polskim, pełnej zdolności do czynności prawnych                         i korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg załączonego wzoru), wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego;

3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje (potwierdzone za zgodność przez kandydata);

  1. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów, potwierdzające doświadczenie zawodowe;
  2. kserokopie innych dokumentów potwierdzających zadeklarowane uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności;
  3. referencje i opinie z poprzednich miejsc zatrudnienia;
  4. kandydat, która zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.
    z 2022r. poz. 530) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów osobiście w Urzędzie Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko
    Radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Słupcy”
    w terminie do dnia 26 lutego 2024r. do godz. 15.30.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

IX. Dodatkowe informacje

  1. Kandydaci spełniający wymagania wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Słupca (www.bip.gminaslupca.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury naboru.
  4. Wójt gminy Słupca zastrzega sobie prawo odwołania bądź unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

 

         

                                                                                                      Wójt Gminy Słupca

                                                                                                                  /-/

                                                                                                        Grażyna Kazuś

                                                                                                                                                                                                                                                                          

Słupca, dnia 15.02.2024r.

 

KM/WK

 

 

 

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

  1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Słupca reprezentowana przez Wójta.  Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urząd Gminy Słupca,
    ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca, tel. 63 274-36-76, NIP 6671267466, REGON 000538633, e – mail: sekretariat@gminaslupca.pl, www.bip.gminaslupca.pl
  2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, można się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób: poczta elektroniczna iod@gminaslupca.pl; nr telefonu 697-028-583, 63 274-36-76; lub pisemnie na adres naszej siedziby.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawa prawna: Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit b) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  4. Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom,
    z którymi administrator danych zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi tj m.in. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do ich sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych; przenoszenia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z wymienionych uprawnień.
  7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Nie podanie wymaganych danych może w konsekwencji doprowadzić do nie zawarcia lub nie realizowania umowy.
  8. Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
  9. Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.

Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Tel: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie (PDF, 181.83Kb) 2024-02-15 14:26:36 4
Ogłoszenie o naborze (PDF, 148.74Kb) 2024-02-15 14:26:36 2
Oświadczenie nabór (PDF, 122.43Kb) 2024-02-15 14:26:36 5
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Grażyna Kazuś

Data wytworzenia:
15 lut 2024

Osoba dodająca informacje

Joanna Madaj

Data publikacji:
15 lut 2024, godz. 14:26

Osoba aktualizująca informacje

Joanna Madaj

Data aktualizacji:
15 lut 2024, godz. 14:26