Nabór na stanowisko urzędnicze Radca Prawny
WÓJT GMINY SŁUPCA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
RADCA PRAWNY
W URZĘDZIE GMINY W SŁUPCY
UL. SIENKIEWICZA 16, 62 – 400 SŁUPCA
I . Określenie stanowiska:
Stanowisko: Radca prawny
Podległość służbowa: Wójt Gminy Słupca
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony
Przewidywany termin zatrudnienia: marzec 2024r.
II. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- wykształcenie wyższe prawnicze;
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania zawodu radcy prawnego związanego ze świadczeniem pomocy prawnej;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia.
III. Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia radcy prawnego określone w art. 23 i 24 ustawy o radcach prawnych;
- znajomość obowiązujących przepisów prawa, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących zasad techniki prawodawczej, kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktualnego orzecznictwa w szczególności z zakresu prawa administracyjnego, cywilnego, prawa pracy, prawa oświatowego, Karty Nauczyciela, ustawy o finansach publicznych,
o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami oraz uregulowań dotyczących zamówień publicznych itp. oraz statutu gminy i regulaminu organizacyjnego; - znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych, pełna obsługa platformy e – zamówienia;
- pięcioletnia praktyka w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność poprawnego formułowania aktów prawnych;
- biegła znajomość komputera, w szczególności pakietu Office, EZD, programu Legislator;
- predyspozycje: samodzielność, komunikatywność, kreatywność, skrupulatność, bezstronność, kultura osobista, umiejętność zarządzania czasem pracy, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole;
- dyspozycyjność.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa prawna organów i pracowników Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Gminy w ramach realizowania zadań publicznych;
- doradztwo prawne w zakresie działalności Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Gminy w tym pełna obsługa zamówień publicznych jst i jednostek organizacyjnych;
- udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnej pod względem formalno – prawnym;
- uczestnictwo w komisjach i sesjach Rady Gminy Słupca w celu zapewnienia ich prawidłowego przebiegu pod względem prawnym;
- prowadzenie rejestru spraw sądowych;
- występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu przed sądami oraz innymi organami orzekającymi;
- bieżące udzielanie informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym;
- opracowywanie projektów aktów prawnych,
- opracowywanie treści umów i porozumień zawieranych przez organy gminy;
- informowanie o uchybieniach prawnych w działalności gminy w zakresie stosowania i przestrzegania prawa i skutkach uchybień prawnych;
- opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów, uchwał Rady Gminy, zarządzeń Wójta oraz innych projektów prawnych;
- nadzór prawny nad udzielaniem zamówień publicznych.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1)miejsce pracy: Urząd Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, budynek piętrowy bez windy, nieprzystosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się na wózku, brak toalety dostosowanej do osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych, szerokość drzwi wejściowych dostosowana do wjazdu wózkiem inwalidzkim;
2)rodzaj pracy: praca posiada charakter administracyjno – biurowy, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, obsługa podstawowych urządzeń biurowych, praca wymagająca przemieszczania się pomiędzy piętrami i biurami;
3)przeciętna tygodniowa norma czasu pracy w 5 – dniowym tygodniu pracy wynosi 40 godzin, dobowy wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym;
4)wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
(Dz. U. z 2021r. poz. 1960 ze zm.) oraz Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy (Zarządzenie Nr 76/2021 Wójta Gminy Słupca z dnia 13 grudnia 2021r. ze zm.).
VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg załączonego wzoru);
- oświadczenie: o obywatelstwie polskim, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg załączonego wzoru), wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje (potwierdzone za zgodność przez kandydata);
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów, potwierdzające doświadczenie zawodowe;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających zadeklarowane uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności;
- referencje i opinie z poprzednich miejsc zatrudnienia;
- kandydat, która zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.
z 2022r. poz. 530) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów osobiście w Urzędzie Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko
Radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Słupcy” w terminie do dnia 26 lutego 2024r. do godz. 15.30. - Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
IX. Dodatkowe informacje
- Kandydaci spełniający wymagania wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Słupca (www.bip.gminaslupca.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury naboru.
- Wójt gminy Słupca zastrzega sobie prawo odwołania bądź unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
Wójt Gminy Słupca
/-/
Grażyna Kazuś
Słupca, dnia 15.02.2024r.
KM/WK
KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych jest Gmina Słupca reprezentowana przez Wójta. Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urząd Gminy Słupca,
ul. Sienkiewicza 16, 62 – 400 Słupca, tel. 63 274-36-76, NIP 6671267466, REGON 000538633, e – mail: sekretariat@gminaslupca.pl, www.bip.gminaslupca.pl - W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, można się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób: poczta elektroniczna iod@gminaslupca.pl; nr telefonu 697-028-583, 63 274-36-76; lub pisemnie na adres naszej siedziby.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawa prawna: Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit b) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom,
z którymi administrator danych zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych. - Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi tj m.in. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do ich sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych; przenoszenia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z wymienionych uprawnień.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Nie podanie wymaganych danych może w konsekwencji doprowadzić do nie zawarcia lub nie realizowania umowy.
- Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
- Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Tel: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie (PDF, 181.83Kb) | 2024-02-15 14:26:36 | 4 | |
Ogłoszenie o naborze (PDF, 148.74Kb) | 2024-02-15 14:26:36 | 2 | |
Oświadczenie nabór (PDF, 122.43Kb) | 2024-02-15 14:26:36 | 5 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Grażyna Kazuś Data wytworzenia:
15 lut 2024
Osoba dodająca informacje
Joanna Madaj Data publikacji:
15 lut 2024, godz. 14:26
Osoba aktualizująca informacje
Joanna Madaj Data aktualizacji:
15 lut 2024, godz. 14:26